کهکشان بی رنگ
 
 
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:شامی سویا, :: 6:20 ::  نويسنده : رحمانی

مواد لازم برای تهیه ی شامی سویا:

 

سویا – ۱ پیمانه

 

 

سیب زمینی – ۴ عدد

 

 

فلفل دلمه ای – ۱ عدد

 

 

رب گوجه فرنگی – ۱ قاشق چایخوری

 

 

پیاز – ۱ عدد

 

 

پودر سوخاری – به میزان لازم

 

نمک، فلفل و زردچوبه – به میزان لازم

طرز تهیه ی شامی سویا:

سیب زمینی ها را آبپز می کنیم. سپس در ظرفی پیاز را سرخ می کنیم و سویا خیس خورده را درون آن تفت می دهیم و فلفل دلمه ای نگینی خرد شده را اضافه کرده و تفت می دهیم. حالا ادویه ها و رب گوجه فرنگی را اضافه می کنیم. بعد از مدتی مواد آماده است سیب زمینی را پوست گرفته و رنده می کنیم کمی که سرد شد مقداری از آن را بر میداریم و داخل آن کمی از مواد را می ریزیم و روی مواد را با سیب زمینی به صورت کوفته می پوشانیم در پودر سوخاری فرو برده و سپس آنرا در تابه سرخ می کنیم.



             فروشنده ی لباس های ارزان قیمت

استفان پرسون، دومین مرد میلیاردر کشور سوئد است که هم اکنون در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد.

استفان، زمانی با ۱۷٫۷ میلیارد دلار ثروت در رده سی و پنجم جدول میلیاردرهای جهان قرار داشت. استفان پرسون ثروت میلیاردی خود را باید مدیون پدرش ارلینگ باشد. وی رییس فروشگاه های زنجیره ای “HENNES & MAURITZ” است. پدرش در سال ۱۹۴۷ این فروشگاه زنجیره ای را تاسیس کرد. این فروشگاه ها در ۲۰ کشور اروپایی و آمریکای شمالی، بیش از ۱۰۰۰ شعبه دارد.

ارلینگ در سال ۱۹۱۷ به دنیا آمد و در سال ۱۹۶۸، “WIDFORSS MAURITZ” که یک فروشگاه لوازم شکاری بود را خریداری کرد و تصمیم گرفت در زمینه پوشاک فعالیت کند. ارلینگ در حین خرید این فروشگاه، لوازم موجود در آن را نیز خریداری کرد و از همین رو پس از تغییر نام فروشگاه به “HENNES & MAURITZ” که اکنون به “H&M” معروف است، کار را با فروش لباس زنانه و مردانه آغاز کزد.

در سال ۱۹۸۲ پسر ارلینگ پرسون، استفان پرسون مدیریت “H&M” را بر عهده گرفت. خانواده پرسون ها ۳۳ درصد سهام شرکت را در اختیار دارند و ۶۹ درصد حق رای دارند. شهرتی که امروزه “HENNES & MAURITZ” دارد به خاطر فروش لباس های ارزان قیمت است. امروزه “H&M” بیش از ۴۰ هزار پرسنل دارد. با این که قیمت های “H&M” معمولا در حد حراجی های فروشگاه های دیگر لباس است، اما این شرکت توانسته است از طریق تبلیغات صحیح در مجلات مد و تاسیس فروشگاه هایش در مکان هایی که اساسا لباس های گرانقیمت طراحان مطرح به فروش می رسد، مشتریانی که به دنبال بهترین ها هستند را به خود جذب کند.

در فوریه ۲۰۰۴، فروشگاه معتبر “GAP” تمام بازار فروش خود را در کشور آلمان به رقیبش یعنی “H&M” واگذار کرد. فروشگاه “GAP” یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پوشاک در ایالات متحده است. این فروشگاه که مقر آن در سانفرانسسکو در کالیفرنیاست، یکی از رقبای “H&M” است که در کانادا، اروپا و ژاپن به طور گسترده فعالیت دارد. شرکت “H&M” اولین بار در ۳۱ مارس ۲۰۰۰ خود را درگیر بازار آمریکا کرد.

خیابان مشهور “FIFTH AVENUE” جایی است که “H&M” در آن جا حضور پیدا کرده و تاکنون موفق نیز بوده است. به دنبال این موفقیت “H&M” چند شعبه دیگر در نیویورک و سیراکوس و اوتیکا نیز دایر کرد. در سال ۲۰۰۴ این شرکت به سراغ بازار کانادا رفت و اولین شعبه خود در این کشور را در “FAIR VIEWMAN” تورنتو تاسیس کرد.



یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:عکس سربازان زن اسرائيلي, :: 6:6 ::  نويسنده : رحمانی

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.



ادامه مطلب ...


تمامی تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 15 بهمن 1390برچسب:پن کیک, :: 5:57 ::  نويسنده : رحمانی

مواد لازم برای تهیه ی پن کیک:

 

تخم مرغ خام – ۲ عدد

 

آرد – ۱ لیوان

 

شیر – ۱ لیوان

 

شکر – ۱ قاشق سوپ خوری

 

جوش شیرین – ۱ قاشق مربا خوری (می توانید از جوش شیرین استفاده نکنید.)

 

روغن – به مقدار کافی

 

مربا -  ۲ فنجان چایخوری

خاک قند – ۵۰ گرم

طرز تهیه ی پن کیک:

تخم مرغ ها را در کاسه ای بشکنید، شیر و شکر و جوش شیرین را به همراه یک لیوان آب گرم روی تخم مرغها بریزید و آنها را خوب مخلوط کنید. در این هنگام آرد را کم کم به مایه پن کیک اضافه کنید و به زدن ادامه دهید تا مایه کاملا یکدست شود ماهیتابه کوچکی را روی حرارت متوسط قرار دهید و یک قاشق سوپخوری روغن توی آن بریزید، روغن که داغ شد مقداری از مایه پن کیک را درون ماهیتابه بریزید ماهیتابه را برگردانید تا مایه به طور یکنواخت در سطح آن پخش شود زیر پن کیک که برشته شد آن را با کفگیر برگردانید. وقتی هر دو طرف پن کیک برشته شد آن را به بشقابی منتقل کنید در این زمان روغن کف ماهیتابه را اندازه کنید و دوباره مقداری مایه پن کیک درون آن بریزید تا پن کیک دوم خودش را می گیرد و زیر آن برشته می شود دو قاشق سوپ خوری مربا لای پن کیک اول بگذارید و آن را لوله کنید و در دیس بگذارید به همین ترتیب ادامه دهید تا مایه پن کیک تمام شود پیش از آنکه پن کیک ها را سر میز غذا ببرید مقداری خاک قند روی آنها بپاشید.



جمعه 14 بهمن 1390برچسب:حماقت های جالب, :: 7:34 ::  نويسنده : رحمانی

اید ماشه رو بگیری(البته این یه تمرینه فقط)

هواپیما در زمان جنگ تروا

بیننده کل تصاویر در ادامه مطلب باشید.



ادامه مطلب ...


باور کردن خود یکی از اولین قدم ها به سمت موفقیت است. اگر به خودتان اعتماد نداشته باشید، موفق شدن در کارها خیلی سخت می شود.
۱٫ یک شعار برای خود انتخاب کنید و هر روز آنرا برای خودتان تکرار کنید.
۲٫ یاد بگیرید که نظر شما تنها نظری است که اهمیت دارد. افکار و نظرات بی اهمیت دیگران را کنار بگذارید. فقط خودتان هستید که باید واقعیت زندگی را برای خود آشکار کنید.
۳٫ در محل کار، مدرسه یا خانه نظرات خود را بیان کنید. وقتی در ارتباطات خود با دیگران مطیع و سلطه پذیر نباشید آنوقت به خود و نظراتتان اعتماد و اطمینان پیدا می کنید.
۴٫ همه چیز را امتحان کنید حتی اگر ندایی در ذهنتان بگوید که ممکن نیست. حتی کوچکترین پیروزی ها می تواند به شما اعتبار ببخشد و باعث شود دفعه بعدی که با یک مشکل یا هدف روبه رو شدید بیشتر به خودتان اعتماد کنید.
۵٫ رفتارهای دفاعی را کنار بگذارید. وقتی به خودتان می گویید که نمی توانید به یک هدف خاص در زندگیتان برسید، قبل ازاینکه حتی تلاشی کرده باشید اجازه می دهید که شکست بخورید. پس این رفتارها را کنار بگذارید و همیشه متضاد این را به خودتان دیکته کنید.
۶٫ دور و برتان را با افرادی پر کنید که تحسینشان می کنید. وقتی با کسانی هستید که افراد موفقی هستند بیشتر می توانید خودتان را باور کنید. از این افراد کمک بخواهید تا به شما نشان دهند که چطور برای رسیدن به اهدافشان تلاش کرده اند.
۷٫ برای خودتان هدف تعیین کنید. وقتی هدف داشته باشید کنترل در دستان شماست.
۸٫ باید تشخیص دهید که چه موقع به هدفتان می رسید تا به بالا بردن اعتماد به نفستان کمک کند.

۹٫ دلیل شکستتان را پیدا کنید. برای هر کسی پیش می آید که نتواند به هدفی دست پیدا کند اما اگر از شکست هایتان درس بگیرید احتمال موفقیتتان بیشتر می شود.
۱۰٫ برای قضاوت درمورد موفقیتتان انتظارات واقع بینانه داشته باشید. قبل از اینکه برای دویدن آمادگی جسمانی لازم را پیدا نکرده باشید نباید از خودتان توقع داشته باشید که بتوانید ۴ کیلومتر را بدوید.
۱۱٫ به انتقادات گوش دهید اما اجازه ندهید متقاعدتان کند که کمتر از آن چیزی هستید که واقعا هستید. بعضی منتقدان برای بزرگ تر جلوه دادن خودشان دوست دارند شما را خرد کنند اما خیلی های دیگر هم هستند که توصیه های انتقادی بسیار خوب در اختیارتان می گذارند که به کمک آن می تواند خودتان را ارتقاء دهید.
۱۲٫ وقت و انرژیتان را به دیگران اختصاص دهید. وقتی اینکار را می کنید، فیدبک مثبت از طرف مقابل دریافت می کنید و احترام آنها را به دست می آورید. با این روش خودتان هم کم کم احترام بیشتری برای خودتان قائل خواهید شد.
۱۳٫ خودتان را باور کنید تا بهترین باشید.

نکات
· اجازه ندهید دیگران اعتماد به نفستان را پایین بیاورند.
· اگر کسی به شما گفت که فلان کار را نمی توانید بکنید، حرفش را باور نکنید.
· نقاط منفیتان را مثل هدف تیراندازی بدانید و تا می توانید به سمت آنها تیر شلیک کنید. این باعث می شود اعتماد به نفستان بالا رود.

هشدارها
· قبل از اینکه خودتان را باور کنید باید خودتان را بشناسید. باید بدانید که چه چیز برای شما بهتر عمل میکند.
· اگر می خواهید به خودتان ایمان پیدا کنید باید خوب با زیر و بم شخصیتتان آشنا شوید



مروزه محصولات زيادي براي زيبايي بيشتر چشم‌ها در بازار موجود هستند اما اگر با مشكل سياهي دور چشم مواجه باشيد هيچ يك از اين محصولات نمي‌توانند به شما كمك كنند.

حلقه‌هاي سياهي كه زير چشم‌ها شكل مي‌گيرند باعث مي‌شوند كه چهره شما خسته و رنگ پريده به نظر برسد. هرچند بسياري از كارشناسان معتقدند كه اين حلقه‌ها ارثي هستند اما در حال حاضر هيچ مدرك فراگيري وجود ندارد كه چنين احتمالي را ثابت كند. از سوي ديگر، بيشتر متخصصان تاكيد دارند كه كمبود خواب، استرس رواني، عادت‌ها و الگوي زندگي و رژيم غذايي نامناسب مي‌توانند در بروز سياهي دور چشم نقش داشته باشند.
در اين مقاله كه در سايت اينترنتي و ب ام دي ارائه شده بهترين راهكارها براي برطرف كردن سياهي دور چشم توصيه شده‌اند. اين راهكارها عبارتند از:
- با روغن بادام يا ويتامين E دور چشم را ماساژ دهيد اين كار جريان خون را در اطراف چشم بهبود مي‌بخشد. مراقب باشيد روغن يا كرم وارد چشمتان نشود.
- خوب و كافي بخوابيد. چون بي‌خوابي و خواب ناكافي مشكل شما را تشديد مي‌كند. مطمئن شويد كه حداقل 8 ساعت خواب شبانه داشته باشيد.
- آب زياد بنوشيد. براي هر چيزي كه به سلامتي مربوط مي‌شود آب بهترين نوشيدني است.
- سيب زميني خام را رنده كنيد، آب آن را بگيريد و مدت 10 دقيقه زير چشم‌هاي خود را به اين مايع آغشته كنيد. حتي مي‌توانيد قبل از خواب و در حالي كه چشم‌هايتان بسته است برش‌هاي نازك سيب زميني خام را زير چشم‌هايتان بگذاريد. اين روش يكي از معمول‌ترين و سريع‌ترين روش‌هاي خانگي براي درمان سياهي دور چشم است.
- سبزي‌هاي سبز رنگ را در رژيم غذايي خود افزايش دهيد و از منابع غذايي غني از ويتامين‌هاي E و A استفاده كنيد.
- حتما در ورزش‌هايي چون پياده روي و يوگا شركت كنيد.
- دو برش نازك از خيار را روي چشم‌هاي بسته خود قرار دهيد اين كار چشم‌ها را خنك كرده و پف آنها را كاهش مي‌دهد.
- يك پارچه نخي تميز را به گلاب آغشته كرده و روي چشم‌هاي خود بگذاريد. اين روش هم به شادابي بافت اطراف چشم كمك مي‌كند.
- حتما مصرف نمك را كاهش دهيد چون نمك زياد مايعات بدن را در بافت‌ها نگه مي‌دارد و باعث پف كردن چشم‌ها مي‌شود.
- پوست اطراف چشم بسيار حساس است بنابراين هرگز از سفيد كننده‌هاي شيميايي استفاده نكنيد.
- گذاشتن چاي كيسه‌اي كه با آب سرد خيس شده روي چشم‌ها به كاهش سياهي دور چشم كمك مي‌كند.
و در خاتمه اينكه مدت طولاني در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار نگيريد.




وقتي خود‌مان مي‌خواهيم موهاي‌مان را حالت د‌هيم معمولا زمان زياد‌ي طول مي‌كشد‌ و خيلي اوقات آن گونه هم نمي‌شود‌ كه د‌وست د‌اريم ولي وقتي به آرايشگاه مي‌رويم آرايشگر د‌ر مد‌ت بسيار كوتاهي موها را آرايش مي‌د‌هد‌ و مد‌ل موها د‌قيقا همان مي‌شود‌ كه مي‌خواهيم. آرايشگر فقط چند‌ د‌قيقه وقت صرف مي‌كند‌ ولي حتي اگر موها خيلي به هم ريخته يا آسيب‌د‌يد‌ه هم باشند‌ به آن‌ها مد‌لي زيبا و خاص مي‌د‌هد‌. د‌ر اين مطلب قصد‌ د‌اريم از راز كارهاي آرايشگر به شما بگوييم.

اگر فر د‌رشت مي‌‌خواهيد‌
شما مي‌توانيد‌ با 2 تكنيك ساد‌ه د‌ر موهاي‌تان احساس سبكي و راحتي كنيد‌، به اين طريق كه اول سرتان را برعكس به سمت زمين بگيريد‌ تا د‌سترسي بهتري به موهاي‌تان د‌اشته باشيد‌ بعد‌ به موها يك اسپري نگه‌د‌ارند‌ه سبك بزنيد‌، حالا سرتان را بالا بياوريد‌ و با يك فر‌كنند‌ه مو، موها را تاب د‌هيد‌، شما بايد‌ كل موها را به 6 تا 10 بخش تقسيم كنيد‌. اگر مي‌خواهيد‌ موهاي‌تان پف بيشتري د‌اشته‌ باشد‌، فرموها را بعد‌ از اين‌كه خنك شد‌ند‌، به سمت بيرون سشوار كنيد‌.

متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کهکشاه بی رنگ و آدرس zxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







javahermarket